هلال احمر از سال آينده به آمبولانس هوايی مجهز می‌شود:


وبلاگ پزشکی التیام

فوریت های پزشکی

هلال احمر از سال آينده به آمبولانس هوايی مجهز می‌شود:

 

هلال احمر از سال آينده به آمبولانس هوايی مجهز می‌شود
رييس جمعيت هلال احمر گفت: اين جمعيت از سال آينده به آمبولانس هوايی مجهز خواهد شد...
 
 

 

 

 

 

ابوالحسن فقيه در گفت و گو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: تجهيز جمعيت هلال احمر به سامانه امداد و نجات ريلي، دريايي و هوايي از برنامه‌هاي هلال احمر در سال 90 است.

وي افزود: موافقت رييس جمهوري با خريد تجهيزات ريلي، درياي و هوايي اخذ شده است و در حال حاضر كارشناسان در حال بررسي چگونگي احداث اين خطوط امدادي هستند.

فقيه با بيان اينكه مهمترين هدف جمعيت هلال احمر در سال جاري، توسعه و تقويت شبكه امداد و نجات كشور و تقويت پايگاه‌هاي امداد و نجات از نظر آمبولانس و خودروهاي نجات است، گفت: اين مهم در دو مرحله انجام خواهد شد.

رييس جمعيت هلال احمر كشور ادامه داد: مرحله نخست اين طرح با آغاز طرح امداد و نجات زمستانه صورت گرفته و مرحله دوم آن نيز همزمان با آغاز طرح امداد و نجات نوروزي انجام خواهد شد.

فقيه با بيان اينكه جمعيت هلال احمر هم‌اكنون در ارسال اقلام امدادي به خارج از كشور و جابجايي اقلام در داخل كشور با مشكل مواجه است، گفت: با خريد يك هواپيماي «كارگو» براي استفاده به منظور آمبولانس هوايي، اين مشكلات برطرف مي‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 8 / 1 / 1390برچسب:آمبولانس هوایی,آمبولانس هوایی هلال احمر,هلال احمر,,ساعت 19:28 توسط خوشمرام حامد| |


Power By: LoxBlog.Com